In contextul unui proiect integrat cu tinte atat de profunde, implementarea unei campanii antidiscriminare are o contributie majora la evolutia profesionala a grupului tinta. Premisa de la care am pornit a fost ca modificarea perceptiei sociale este necesara din perspectiva influentei pe care o exercita asupra acestora. Intalnindu-se cu prejudecatile celorlalti, sansele unui cetatean de etnie rroma de a iesi din ceea ce acestia proiecteaza in el sunt destul de limitate. Imaginea de sine a acestora este adesea reflectata in ochii nostri, ai majoritatii. Scrierea destinului lor se formeaza din aceasta imagine a majoritatii care contine intreaga lor istorie trecuta si viitoare.   Toti suntem inegal diferiti, in mod cert, si chiar si cei mai toleranti si bine intentionati dintre noi au punctele lor oarbe. Uneori cautarea unor cai de congruenta cu propriul sine ne determina sa ii excludem pe cei care ne sunt diferiti, desi aceasta excludere nu porneste dintr-o convingere sau o prejudecata. Pur si simplu nu ii vedem. Indemnul campaniei anti-discriminare din cadrul acestui proiect este la o evolutie in plan personal, care inseamna si a ne cunoaste punctele oarbe, conducandu-ne catre un sine mai bun, mai ingaduitor intrucatva si mai iubitor fata de ceilalti.

Scopul campaniei OM – nu RROM este de a contribui la integrarea sociala a persoanelor de etnie roma din Municipiul Pitesti prin crearea unei imagini corecte asupra valorilor, tradițiilor si obiceiurilor etniei, astfel incat acestea sa fie ințelese si acceptate la nivelul publicului larg. Campania va incerca sa elimine stereotipiile care inconjoara imaginea acestei etnii, punand accent pe valorile etniei si va incerca sa aduca in prim plan povesti de succes ale unor persoane/ personalitați de etnie rroma care au reusit sa depaseasca condiția de marginalizare si sa aiba succes in cariera si/ sau in viata publica.

CEEA CE NE-AM PROPUS PRIN INTERMEDIUL ACESTEI CAMPANII ESTE:

  • Constientizarea pitestenilor cu privire la situatia comunitatii marginalizate din orasul lor;
  • Schimbarea perceptiilor, in sensul ca prezentarea comunitatii va fi realizata intr-o alta lumina fata de cea cunoscuta in general;
  • Schimbarea comportamentului celor care sunt indiferenți la tot ceea ce se intampla in juru lor;
  • Informarea grupului ținta cu privire la activitatile proiectului;

Link-uri utile

Omnurrom.ro
www.fonduri-ue.ro (Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro)
PrimariaPitesti.ro
Agrafics Communication
Profi Jobs Consulting
Directia de Asistenta Sociala Pitesti
Scoala Gimnaziala “Mircea Eliade”
Close Menu